2011. március 5.

Az első lépések

Cseresznyéslány Kingán keresztül ismertem meg a süthető gyurmát. Gyönyörű piros alma-, valamint egy westernes ihletésű fülbevaló már az enyém a munkái közül :)

Nagyon régóta szerettem volna kipróbálni, de nem szépítem a dolgot: most, hogy nem igen van munkám, tengernyi időm van, amit utálok haszontalanul eltölteni, így fogtam magam, egy hétig csak gyűjtögettem az információkat, videókat, egyéb tutorialokat ezügyben, mert nem szeretek csak úgy fejest ugrani valamibe. Miután elég "kiműveltnek" éreztem magam, elmentem és bevásároltam a gyurmákból.


Egy hétig csak három színből gazdálkodtam, de tegnap óta már egy hadseregnyi gyurma sorakozik nálam, és remélem, hogy ez csak fokozódni fog :) Egyszerűen imádom, nem bírom abbahagyni, főleg azért, mert tapasztalatlanként nem mindig úgy sikerül egy-egy darab tárgy, ahogy azt én szeretném, és folyamatosa gyakorolgatok. Utoljára talán az üvegfestés volt az a kézműves hobbi, ami ennyire képes volt lekötni (a fotózáson kívül).

Amíg nem tanulom ki minden csínját-bínját a dolognak, addig sajnos kénytelen vagyok jórészt mások alkotásaira támaszkodni, de remélhetőleg hamarosan a teljesen saját ötletek is teret kapnak :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése