2012. június 20.

Macskusz házikusz

Kaptam egy megrendelést egy macskás ál-fültágítóra. Különösen szerettem ezt az ékszert elkészíteni, mert egy az egyben az egyik volt, és az egyik jelenlegi cicámra is hasonlít (ja, és ne mellesleg a kutyámra is. Hiába, valahogy körém sereglettek a fekete-fehér négylábúak :) )



A fülbevaló háttértörténete még annyi, hogy 1 nappal a postára adás előtt én balga ottfelejtettem a munkaasztalomon nap közbenre amíg elmentem dolgozni. Mire hazaértem, a lakkozás totálisan megolvadt a macskán, hiszen a nyári forróságban oda sütött még a nap is. Az ítélet: menthetetlen, így aztán rohamtempóban el kellett készítenem egy másikat, azt már azonban se nem lakkoztam le, se nem fotóztam le, úgyhogy ez még a kukapozitívvá válás előtti megörökítés.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése